czwartek, 14 maja 2009

Ankieta

Dodałem do bloga ankietę. Chciałbym wiedzieć, czy uważacie, że jest on potrzebny. Szczerze mówiąc nie znalazłem do tej pory strony w internecie, która mówiła by o tym, o czym ja chcę powiedzieć. Wszyscy mówią, jak można zarobić i chwalą się jak to oni dużo nie zarobili i jakie to proste (i przeważnie kłamią. Chcą tylko, żebyście zapisali się do jakichś programów z ich linków referencyjnych).

Mi wydaje się, że komuś (zwłaszcza tym, którzy z tematem nie mieli jeszcze do czynienia) może się to przydać.

A Wy jak myślicie? Jeśli trafiliście na mój blog, to weźcie udział w ankiecie. Przecież to tylko dwa kliknięcia:)

Drugą rzeczą, o którą chciałem Was poprosić (zwłaszcza osoby, które tak jak ja o zarabianiu w internecie zbyt dobrze nie myślą) jest jakaś mała reklama bloga. Forma dowolna, niczego nie wymagam, wszystko zależy od Was. Jeśli chcecie możecie umieścić link na swojej stronie, w sygnaturce na jakimś forum, możecie podrzucić link w jakiejś dyskusji. Wolna wola. Tylko jeśli już się zdecydujecie mi pomóc, to proszę zachowajcie zasady netykiety. Czyli przede wszystkim nie spamujcie linkami do mojego bloga, bo to nie poprawi jego popularności. Wręcz przeciwnie:)

5 komentarzy:

  1. Chcesz reklamowac blog na ktorym jeszcze nic tak naprawdę nie ma. Fail. Bye.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłbyś dodać więcej opisów swoich przygód a potem poprosić o reklamę. Taka mała sugestia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hipokryta..:) piszesz,ze innym zalezy tylko na rozsylaniu linka referencyjnego( a jakby nie patrzec rowniez na tym polega zarabianie i to jest metoda ktora predzej czy pozniej przyniesie korzysci) a sam prosisz o reklame swojego bloga..na ktorym niewiele jest..a tym bardziej,ze nic za to nie oferujesz ;/ darmowa reklama?? hmm...sprytne...aczkolwiek sam wole klikac w banery :) z pewnoscia zarobie wiecej niz na rozsylaniu linka do Twojego bloga..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja strona jest bardzo przydatna, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. zarabiaj na tym linku https://www.paidverts.com/ref/jacek11 ja zarabiam od dawna na tym

    OdpowiedzUsuń

Chcesz się czymś podzielić? Wyrazić opinię na temat bloga i jego treści? Zrób to tutaj! Proszę tylko o jedno - nie zamieszczaj linków do cudownych metod zarabiania. To nie działa!