niedziela, 17 maja 2009

Magiczne 5 złotych.

Jakiś czas temu znalazłem w internecie stronkę na której ktoś pisał, jak zarobić kupę kasy przy minimalnym wkładzie. Wyglądało to tak, że podane jest pięć numerów kont. Cała metoda ma polegać na tym, że na konto numer 1 wysyłasz przelewem tytułowe magiczne 5 złotych, kasujesz konto z listy, a na ostatniej pozycji wpisujesz swoje konto i rozsyłasz taką wiadomość dalej.

I niby jak mamy zarobić pytacie? A no tak, że ten kto przeczyta to, co my wyślemy skasuje pierwszy numer, wpisze swój na końcu, a nasz w tym momencie będzie już na 4 miejscu. Czyli kiedyś tam dochodzimy do miejsca pierwszego i ci, którzy przeczytają taką stronę / maila wpłacają po 5 zł na nasze konto. Biorąc pod uwagę, że liczba czytających powinna być w teorii jakimś rosnącym ciągiem matematycznym , to na nasze konto powinna trafić ogromna liczba przelewów. I mamy fortunę za 5 złotych.

Twórcy takich stron obiecują różne sumy - najczęściej od 15 do 50 tysięcy złotych. Niestety prawdopodobnie nie zwróci się nam nawet nasz wkład.

Dlaczego? Zastanówcie się ile osób dało by się naciągnąć na przelew nawet tych pięciu złotych na konto obcej osoby. Jest to najzwyklejszy w świecie "łańcuszek szczęścia" (Gosia kupiła i wygrała w totka, Stefan nie kupił i przejechał go tramwaj.). Fakt, naiwniacy pewnie by się znaleźli i właśnie na nich czatują ci, którzy to rozpowszechniają. Mi się jednak wydaje, że nawet oni (a przynajmniej większość z nich) nie zarobi nawet grosza.

Kiedyś tak z ciekawości wpisałem w Google "wpłać 5 złotych". Stron oczywiście wyskoczyło multum. A wiecie co było najciekawsze? Tekst na każdej z nich był niemal CAŁKOWICIE identyczny (po co się wysilać?). Różnił się tylko numerem pierwszego konta (po co stać w kolejce?).

A co zrobi osoba, która da się na to nabrać? Są dwie możliwe wersje. Pierwsza z nich zakłada, że osoba taka potrafi założyć najprostszą stronę w internecie. Nasza ofiara przekonana, że już niedługo będzie milionerem wpłaca zgodnie z instrukcją 5 zł na konto naciągacza. Potem oczywiście kasuje pierwszy numer z listy. Teraz ma wybór - jeśli jest pazerna umieszcza swój numer konta na pierwszym miejscu, a jeżeli nie, to na ostatnim. Wrzuca takie coś na stronkę na darmowym serwerze i czeka na swój majątek. Prawdopodobnie do śmierci. Witryna czeka nieodwiedzana przez nikogo na zapomnienie.

Druga wersja jest dużo gorsza dla osób postronnych. Dotyczy ofiar, które nie umieją (lub im się nie chce) założyć strony. A jak nie można mieć strony, to skąd wziąć następne ofiary? Oczywiście z maili. Zastanówcie się ile średnio każdy z was ma kontaktów w programie pocztowym. 50? 100? 200? Myślę, że tą ostatnią liczbę, to mało kto. Dla naciągacza to trochę mało, więc maile musi zdobyć. Jak? Oczywiście z internetu. Zebranie tysiąca adresów mailowych raczej nie stanowi żadnego problemu.

Jak już delikwent stwierdzi, że ma wystarczającą bazę adresową zaczyna wysyłkę. Jego znajomi oczywiście tylko się pośmieją jak dostaną takiego maila, ale większość odbiorców nie wyraziła zgody na tą przesyłkę. Wiecie jak to się nazywa prawda? SPAM. W Polsce zdaje się jest karalne.

W ramach podsumowania tego przydługiego wpisu mogę powiedzieć chyba tylko jedno - nie wysyłajcie nigdy nikomu 5 złotych na konto. I nieważne jak bardzo by was przekonywał, że to się uda. Nie uda się. W społeczeństwie idealnym, bez oszustów i krętaczy może i dało by radę. Ale nie w społeczeństwie w realnym świecie.

Tym optymistycznym gestem kończę na dziś:)

40 komentarzy:

  1. Czytam sobie twojego bloga i ciesze sie ze go piszesz. Sam kiedys zylem zludzeniami o szybkich zarobkach w sieci. Stron o zarabianiu w necie jest mnostwo i kazda ma na celu tylko umieszczenie linkow z referem aby stowrzyc sobie piramide. Czekam z niecierpliwoscia na kolejne wpisy i zycze wytrwalosci w pisaniu bloga. Jedengo czytelnika juz napewno masz - mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że ktoś się zainteresował:). Tematów na posty pewnie w końcu mi braknie, bo liczba metod pseudo zarabiania jest ograniczona, ale nie powinno się to stać za szybko. A wtedy i tak pewnie coś nowego wymyślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry temat... niedawno wpadł mi w ręce tego typu łańcuszek. Autor tekstu bardzo obszernie opisał, wyjaśniał system działania, niesamowicie zachęcał i zapewniał o skuteczności działania tego "szybkiego zarobku". Już byłem bliski zaryzykowania i wpłacenia tych 5 zł, ale...
    Zawsze zanim coś zacznę robić, to muszę mieć 100% pewność, że to co chcę przedsięwziąć, jest skuteczne, uczciwe... krótko mówiąc, czy nie próbują zrobić zemnie jelenia... i natrafiłem na Twój blog :), który uświadomił mnie w przekonaniu, że tego typu "szybki zarobek", to kompletna bzdura, dlatego nie dałem się w to wciągnąć.

    Będę czytać Twój blog, bo warto :).

    PS. Czy kiedykolwiek brałeś udział w takiej akcji "wpłać 5 zł"?

    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu bloga :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście udziału nie brałem, post pisałem na podstawie relacji mojego znajomego. Potem poszukałem po necie relacji innych i skleciłem posta. Oczywiście na strony i maile tego typu natknąłem się też osobiście, ale dla mnie od razu wydało się to oszustwem. Jak by tak nie było, to każdy by w ten sposób zarabiał:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, też było mi trudno uwierzyć w to, dlatego w necie trochę poszukałem informacji z tym związanych i natrafiłem mi na Twój blog...
    Wiarygodność listu, który otrzymałem wydawała się większa, ponieważ według treści w nim zawartych, założycielem tego systemu niby miał być Roberto T. Kiyosaki, a o tym człowieku trochę słyszałem, bo interesuję się innymi prawdziwymi systemami, których on jest autorem. Dlatego był to kolejny czynnik, który wydawał mi się podejrzany, bo nigdy nie słyszałem, żeby Roberto T. Kiyosaki coś takiego wymyślił..., więc poszukałem informacji i na ten temat i co się okazało? Okazało się, że i w tym przypadku moje obawy okazały się słuszne: Kiyosaki nie jest autorem tego łańcuszka i dodatkowo tego typu działalność jest karalna.
    Najdziwniejsze jest jednak to, że ludzie są niesamowicie naiwni i dają się w taką grę wciągnąć, bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też w paru miejscach trafiłem na informacje, że autorem tej metody jest pan Kiyosaki. Słyszałem to nazwisko, ale niestety nic o nim nie czytałem (ale nadrobię:P).

    Na całe szczęście jestem z natury niedowiarkiem i osobą nieufną, więc nie dałem się w to wciągnąć (na HYIPa niestety dałem się naciągnąć, ale straciłem na szczęście dosłownie kilka złotych).

    Po prostu gdyby to działało, to nikt by nie pracował, tylko wysyłał kasę na konta innych i z tego się utrzymywał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba jeszcze dodać że to się nazywa "piramida finansowa" która w polsce jest przestępstwem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piramida finansowa? Hmmm... to chyba nie do końca to. Te piramidy polegały do tej pory na kradzieży pieniędzy, zwykle małych, żeby nikt nie zauważył, a tu dobrowolnie wpłacamy kwotę.
    Ale problem jest jeszcze jeden: ten łańcuszek ma sens, ale tylko wtedy, jeśli na prawdę działa... A niestety musiałbyś mieć 5 osób naciągniętych w Twoich konatkach...
    Łatwiej zainwestować w coś bardziej opłacalnego i pewnego: obligacje (dla setek tys. zł), konta z lokatą (dla kilku tys.), czy po prostu kruszec: złoto, srebro, monety, czy inne zawsze wartościowe dobra.
    Łatwy zarobek= łatwa praca, a tej nie brak. Nam tylko brak czasu...

    OdpowiedzUsuń
  9. witam... no też od dawna szukam jakiejs dodatkowej kasy w necie i nic z tego. Ale polecam pograć na forexie - PLUS500

    Na start daja za free 50 zl.. osobiscie z tych 50 ugralem juz 34 zl :-)... podobno program calkowicie wyplacalny... pozyjemy zobaczymy.

    Mozna tez zarobic na programie partnerskim, polecam siebie jako polecajacego i życze udanej gry:
    http://www.plus500.com/?id=4724&pl=2

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z tego miejsca zaburzę całą powagę waszych przemyśleń!! Piszecie,że nie próbowaliście takich metod??? No właśnie! To są tylko takie Wasze przypuszczenia...Jak jest konto na 5 miejscu to jak tylko jedna osoba w to wejdzie jest na 4 konto jak ona wprowadzi 5 osób to jest na 3 itd...czy do 5 miejsca jest daleka droga???? Z autopsji wiem ze działa,a Wy zróbcie z tym co chcecie:)) pozdrawiam,i życzę dalszego użalania sie nad sobą...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja poprosiłem nadawcę maila (zresztą nie znam gościa) o wyciąg z konta na dowód. Odpisał coś zupełnie bez sensu, wyciągu nie wysłał i w dodatku dał link do tej strony. Paradoks jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten system działa ! ! ! Tylko po prostu ludzie są

    za bardzo sceptyczni i nie sumienni w tym co robią.

    Taką sumienność zapewnia udoskonalony ten właśnie

    system piramidy finansowej. Jest zabezpieczenie że

    każdy wpłaca tę 5 złotówkę inaczej mozesz go

    zablokowac, podsyłając swojego linka dalej

    automatycznie jestes na kolejnym miejscu w liście.

    Zresztą sprawdzcie sami jeśli chcecie:

    www.DOBRYZAROBEK.STREFA.PL z tej strony wejdziecie

    na prawidłową. pozdrawiam i naprawdę polecam,

    jestem w tym systemie juz ze 2 miesiące, może nie

    zarobiłem 5000 tys ale miałem już około 300 tych

    "darowizn" więc policzcie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mysle,ze komentarze na temat zarabiania w internecie powinno sie zostawiac tym ktorzy maja w tym jakies doswiadczenie :) Oczywiscie kazdy ma prawo do swojego zdania..lecz..prawde mowiac..co moze o tym wiedziec ktos..kto nie bral w tym udzialu..?? :) ja sama korzystam z wielu metod zarabiania w internecie..i puki co na niczym sie nie zawiodlam.POmijajac gre w pokera za free w ktorej tez wygralam kilkaset zlotych..jedna z takich stron jest 20dollars2surf. Jest to malutki programik ktory wyswietla reklamy,okno wielkosci 2/10 cm..wiec zupelnie nie przeszkadza..i wcale nie trzeba na to patrzec ani klikac kontrolnie..wystarczym,ze jest wlaczony i punkty same leca.Na koniec miesiace uzbierane pkt wymieniamy na pieniazki :)) korzystam z tego nieco ponad miesiac i juz uzbieraly sie ponad 4$ :) biorac pod uwage to,ze nasz wklad w to jest zerowy..warto sprobowac i sie przekonac. Podaje linka jesli ktos bylby zainteresowany..: http://pl.20dollars2surf.com/?ref=219622
    A jesli chodzi o "magiczne 5 zl" :) to szczerze mowiac tez jestem sceptycznie do tego nastawiona..ale jestem ciekawa opini kogos kto bral w tym udzial.Moze jest ktos kto wplacil i wygral..? :) Pozdrawiam wszystkich.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to powiem tak. Łańcuszek "5zł" fajna sprawa...
    Fajnie to wygląda kalkulacje zachęcają... przede wszystim młodych... Jeśli wszyscy uczestnicy byli by uczciwi to można na tym dobrze zarobić... jednak tak jak napisał założyciel BLOGA w relnym świecie żyjemy a tu sami naciągacze i oszuści. Osobiście wpłaciłem 5zł już jaiś czas temu... no bo przecież nie jest to majątek a dla czego nie spróbować?? oczywiście podeszłem do tematu poważnie i nie myślałem o tym żeby po prostu skopiować wkleić swój nr. jako pierwszy na liście i czekać na kase.. chciałem uczciwie podejść do sprawy bo z natury jestem uczciwym człowiekiem... Do dnia dzisiejszego na moje konto z tego tytułu wpłyneło..... 5zł :). I wydaje mi się, że to po prostu Bóg za moją uczciwosć podarował mi to 5zł które sam kiedyś wpłaciłem... :) A może to po prostu suma "fuksa" która w życiu równa się 0. 5zł wydane, 5zł masz z powrotem. W każdym bądz razie jeśli ludzie byli by uczciwi i wszyscy wpłacili by po 5zł i działali zgodnie ze wsazówkami tego łańcuszka można by było dobrze zarobić i przy tym dobrze się bawić... jednak nie w Polsce... gdzie każdy złotówkę ogląda 20 razy z każdej strony i prędziej wymyśli 50 sposobów na przeręcenie drógiej osoby niż wpłaci mu 5zł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ludzie jedno pytanie....czy 5 zl to duzo ?? Czy to tak wielkie ryzyko sprobowac ?? Zastanowcie sie ile dziennie zlotowek wydajecie bez sensu a tutajh macie szanse ze przy uczciwych ludziach cos zarobicie. Juz nie mowmy tu o jakis ogromnych tysiacach ale kilka zl napewno mozna zarobic.....tutaj jest fajna stronka ktora pilnuje zeby to wszystko bylo prowadzone z glowa i wszyscy wplacali. Nie da sie oszukac tutaj :) Polecam i probojcie szczescia....zamiencie pol paczki fajek czy 2 piwa, zdrowiej dla was a a noz cos zarobicie !!! http://dobryzarobek.pl/index.php?id=beb69a8d577775615d02a120b3466104

    OdpowiedzUsuń
  16. http://dobryzarobek.pl/index.php?id=6587414bb7470d8fff5095ed22a3b6cb


    serio dziala:) wejdzie w link i sprawdzcie:P 800zł w miesiac

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie oszukujmy się łatwa kasa nie istnieje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W świecie idealnym nie ma frajerów, którzy dają się nabrać na takie akcje. I wtedy oszuści wymarliby śmiercią naturalną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aaaa... i jeszcze jedno. Zastanówcie się - tak w szerszej perspektywie nad tymi pięciozłotówkami. Niektórzy piszą tutaj, że to świetna sprawa, gdyby wszyscy byli uczciwi. Ale... W przyrodzie nic nie ginie i trzeba się zastanowić SKĄD brałyby się te pieniądze.

    Przecież nie jest tak, że one się nagle zaczną rozmnażać i KAŻDY kto wpłaci 5 zł otrzyma olbrzymią kwotę.

    Jeżeli założymy uczciwość wszystkich biorących udział w tej zabawie i przyjmiemy, że rozpowszechniłaby się ona tak, że wziąłby w niej udział każdy Polak (i każdy wpłaciłby tylko raz pięć złotych) to szybko by się okazało, że już nie ma komu wysłać dalej takiego maila.

    Ci którzy rozkręcali grę + kilkadziesiąt tysięcy osób, które byłyby następne w kolejce po pieniądze coś by otrzymały. Ale nagle doszłoby do tego, że ostatni Kowalski wpłacił 5 zł, a na listach nadal tkwiłyby miliony numerów kont czekających na otrzymanie 5 zł.

    Z pustego i Salomon nie naleje.

    OdpowiedzUsuń
  20. To normalne ja biorę udział ale nie w łańcuszku tylko w programie partnerskim i tam dzięki czystym i przejrzystym zasadą nikt nie jest w stanie wykręcić tak zwanego wała, proponuję poczytać i przekonać się że i takie zjawiska są możliwe
    http://dobryzarobek.pl/index.php?id=b48fe2ce1f84cd3583ad181caf6911a9

    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  21. a co jeśli nie wpłacę 5 zł i wkleję numer swojego konta ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorry, ale czy to jest faktycznie naciąganie ?
    Czy raczej inteligenta, prosta propozycja dla rozgarniętych i nie bojących się ludzi ??!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ktoś kto np. stworzyłby witrynę z tym łańcuszkiem i wpisał swój numer konta jaka pierwsze musiałby dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców żeby grubo zarobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jeszcze mieć dwa konta, lub od bliskiej osoby i podać jedno jako pierwsze a drugie ostatnie, wtedy większe zyski. Albo podać wszystkie pięć kont swoje i znajomych i wspólnie "zarabiać".

      Usuń
  24. Dzięki za poruszenie tego tematu, bo prawie dałem się naciągnąć. Nie sądziłem, że będę aż tak naiwny i uwierzę w to, że można zarobić 15 000zł praktycznie bez wysiłku. Żeby mieć kasę trzeba po prostu ruszyć cztery litery do roboty, a nie kombinować w internecie i wpakować się w jakieś kłopoty. Nic nie przychodzi tak łatwo, a w szczególności takie sumy pieniędzy - coś w tym jest....

    OdpowiedzUsuń
  25. Bralem udzial w realnej piramidzie.Spotkanie sala pelna ludzi i 2h blablabla,jak to latwo i szybko mozna zarobic pieniadze.Wplata 3200zl,nie myle sie,tyle wplacilem biorac pozyczke:)Troche inne dzialanie,wpalcasz i szukasz dwie nastepne ofiary ktore wplaca a ty zarobisz,a potem ofiary twoich ofiar,zarabiesz jeszcze wiecej.Wersja realna wykonczyla mnie psychichnie.Masz duzo znajomych wiekjsza szansa ze sie ktos wciagnie i odwrotnie.Mi sie udalo wciagnac tylko dwie osoby(oczywiscie wiecej to wieksze zarobki)Moje ofiary bliscy znajomi bardziej nieudolni jak ja.Wprowadzili(nie pamietam dokladnie) 2 lub 1 osobe,i kazda osoba jak ja z pozyczka na piramide.Do rzeczy.Zysk mialem i nie.Zarobilem na pozyczke 3.200 i nastepne 1500 ktorymi czesciowo pomoglem moim ofiarom splacic pozyczke bo czulem sie odpowiedzialny za ich wciagniecie.Pomimo tego i tak sadze ze to dziala i w moim przypadku dzialalo.Na wlasne oczy widzialem znajomych co mnie w prowadzili i innych znajomych,sam odbieralem w kopertach,tylko ze oni mieli za jedno spotkanie a byly dwa w tygodniu od 10tys,ja widzialem 40tys u znajomych byli tam zaledwie 2mies.Ludzi ktorych tam poznawales nawet ponad rok.Miesteczko 20tys,moje rodzine,mysle ze 5% uczectniczylo w tym. udzial.Naprawde ,kasa szla strumieniami.Wiem nie zarobilem wiele,zreszta zrezygnowale sam nie umialem naciagac bliskich i dalszych zanajomych bo wiedzialem ze skrecic 2 osoby co wplaca 3.200 jest niektorym bardzo ciezko.Policja sie nastepnie zainteresowal,bo ktos sie powiesi z braku kasy na wzieta pozyczke.5zl. to nie majatek:iNTERNET WSPANIALA RZECZ,mozliwosci ogromnana skreceni nawet anonimowych ludzi.Obawiam sie tylko moga to byc tylko naciagacze,a piramida jest tylko wabikiem.Kazdy na chlopski rozum wie ze to dziala i dzalalo w przeszlosci,w odpowiednim czasie,z odpowiednimi ludzmi i odrobina szczescia.
    5zl to nie ryzyko,ja 14 lat temu biorac 3.200zl jako zwykly fizol mialem w gacial 24h na dobe z mysla zarobie a moze nie.Ja w to nie wchodze.Mam nauczke i cenie sobie zycie bez stresu i duzych pieniedzy,rodzina,slonce,deszcz,smutek,radosc,i najwarzniejsze,nie uzalerznienie od materializmu i pelen relax ciala i duszy.Pozdrawi

    OdpowiedzUsuń
  26. ja polecam zajrzeć na bloga: http://zarabiacwnecie.blog.pl/ skuteczny sposób na dorobienie. może nie są to kokosy ale zawsze cos. albo http://www.myiyo.com/?ref=321239089 polecam serdecznie, rejestracja darmowa a można całkiem sporo zarobić!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie nie interesuje dlatego za jest po niemiecku

      Usuń
  27. Witam
    Ja działam w podobnym systemie tylko,że tam nie dostaniesz nawet grosza jeśli sam nie przekażesz darowizny,bo wszystko jest sprawdzane czy faktycznie przelałeś darowiznę.
    Tutaj mogę to skopiować wstawić swoje jedno konto a nawet pięć!!! i mogę rozsyłać to dalej bez straty nawet grosza.

    Jeśli jesteś ciekaw mojego systemu który jest w 100% legalny.
    Mówią o nim nawet w TV!!!
    Pisz na crowdfunding111@wp.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawy jaki to system który tak chętnie chcesz ujawnić i jest TV, i tak wielu ludzi ogląda TV,i jak do tej pory jest tajemniczym elementem tej układanki Twojej.Pamiętaj jak ruszysz jeden klocek polecą wszystkie.

      Usuń
  28. Witam. I ka również chciałem się wciągnąć w taki łańcuszek jednak moja dociekliwość kazała mi sprawdzić te pięć osób które Niby "zarobiły " Niestety z mizerny skutkiem więc wyszukałem tego tematu i natknąłem się na ten artykuł. Przyznam że serio się. Napaliłem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. I ka również chciałem się wciągnąć w taki łańcuszek jednak moja dociekliwość kazała mi sprawdzić te pięć osób które Niby "zarobiły " Niestety z mizerny skutkiem więc wyszukałem tego tematu i natknąłem się na ten artykuł. Przyznam że serio się. Napaliłem.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym weszla w taki lancuszek 5 zl. tylko nie moge trafic na juz zaczety -zeby dolaczyc

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludzie weźcie się do roboty, a nie próbujecie wyskubać od innych pieniądze, siedząc na dupie i dłubiąc palcem w nosie! Gdybyście widzieli jak Ci ludzie, którzy to wymyślili, leją z was wszystkich którzy wpłacacie te 5 zł to byście nie uwierzyli. A zarabiają na tym tylko oni!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam.
    Ten łańcuszek zadziałał by na 100% pod warunkiem, że każdy wyśle te marne 5 złotych. Nie czarujmy się - przecież to żadne pieniądze Niestety Polak kombinuje: haha, podam swój numer konta, ale nie przeleję kasy, haha ha.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam.
    Ten łańcuszek zadziałał by na 100% pod warunkiem, że każdy wyśle te marne 5 złotych. Nie czarujmy się - przecież to żadne pieniądze Niestety Polak kombinuje: haha, podam swój numer konta, ale nie przeleję kasy, haha ha.

    OdpowiedzUsuń
  34. Magiczne 5 zł zawsze można przelać poprzez https://www.cashbill.pl/platnosci mając pewność że zawsze dotrą na czas. W końcu bezpieczeństwo płatności online jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Magdalena Sikorka5 września 2018 20:05

    takich systemów naciągania kiedyś było więcej i każdy z nich zakończył się szybciej niż powstał. Nic to ma się do prawdziwych systemów płatności jakie ma w swojej ofercie np. https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci i można je stosować praktycznie w każdym sklepie online. Ta cała afera z 5 zł minęła dawno i jakoś nie wierzę, że ludzie teraz są tak naiwni aby dac się w to wciągać.

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest nic więcej niż naciąganie. Nigdy w takie rzeczy nie wierzyłem i nie uwierzę. To tak samo jakbyśmy mieli płacić mandat w sklepie spożywczym. Dlatego ja korzystam ze strony https://zaplacmandat.pl/ i jestem zdania, że warto płacić mandaty poprzez internet.

    OdpowiedzUsuń

Chcesz się czymś podzielić? Wyrazić opinię na temat bloga i jego treści? Zrób to tutaj! Proszę tylko o jedno - nie zamieszczaj linków do cudownych metod zarabiania. To nie działa!